вторник, 30 апреля 2013 г.

Gorgeous dress from www.edressy.com

На днях наконец-то получила свое долгожданное платье! И оно превзошло все мои ожидания. Я очень люблю вырез лодочкой. Даже свадебное платье я заказывала такого фасона. И хотя я немного переживала по поводу черного цвета, но на мой взгляд именно в таком цвете оно выглядит потрясающе.
Единственное, о чем я жалею, так это о том, что не знала раньше о существовании этого сайта www.edressy.com.

The other day I finally got my long-awaited dress! And it exceeded all my expectations.I love the crew neck. Even the wedding dress I ordered in such style. And although I'm a little worried about the black color, but in my opinion in this color it looks amazing.
The only thing I regret, is that I did not know before about the existence of this site www.edressy.com.































XOXO

8 комментариев:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...